Ondergronds Vuur

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 08-09-2014 22:06

Drake

"Het Broederschap en nee ik werk altijd alleen dus ik word niet verwacht, hoezo?" De kleur van haar ogen is een beetje donkerder geworden en alleen sterke demonen laten residu achter, misschien een onzichtbare? "Er is een verschil tussen de Duisteren en de Demonen zo ver ik weet. Maar je weet zeker dat je geen STERKE demon hebt opgemerkt vandaag?" Hij repareerde wat lichte schade aan zijn rugzak met tape en keek haar aan.

Xuthus

Hij keek haar aan en knipperde niet eens. "Binnendringen in mijn bedrijf... Gefeliciteerd, je bent de eerste die erin geslaagd is. Wil je nu je prijs hebben of ben je alleen voor de baan gekomen?" Hij bleef haar aankijken en tikte een keer op zijn bureau.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 09-09-2014 11:08

Hailey

Ze keek hem fronsend aan. 'Misschien pik je mijn macht op, maar ik ben niet in contact geweest met een sterke demon. Misschien kunnen je beter een hotel opzoeken en weg blijven als je inderdaad die energie opmerkt. De Malae zullen die energie ook kunnen opsporen, en ik ben bezig met een energieverhullende spreuk, maar die is nog niet af.'

Asliana

Ze hield haar hoofd schuin. 'Ik ben hier alleen voor de baan. Wat bedoelt u met binnendringen?'

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 09-09-2014 11:44

Drake

Hij zuchtte. "Ik merk weinig van de energie die van je afkomt, maar dit kleine pluisje..." Hij pakte het laatste stukje energie residu vast en hij werd omver geblazen door de kracht van het stukje. Hij kreeg een vaag beeld in zijn hoofd. Hij sprong soepel weer overeind. "Ben je bekend met de klassementen van Demonen?"

Xuthus

"Oh alsjeblieft zeg, dacht je nou echt dat ik je nog ga geloven ook nog?" Hij bleef haar aankijken zonder te knipperen. "Ik kan je anders de beelden laten zien van de laatste keer dat een Mira hier kwam en dacht dat ze niet ontdekt was..."

"May I?"
"Stand down Cerberus, I want to hear her out and there are too many humans in the building..."
"Fine..."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 10-09-2014 14:07

Hailey

Ze trok schamper één wenkbrauw op. 'Ik zou beter kunnen vragen of jij als mens daarvan op de hoogte was.' Ze voelde zich een beetje beledigd dat hij dacht dat ze er niets vanaf zou weten.

Asliana

Als hij niet met zijn ogen knippert krijgt hij zo nog een vuiltje erin, was vreemd genoeg de eerste gedachte die door haar hoofd sprong. Ze glimlachte en nam plaats in een van de stoelen.
'Het boeit me werkelijk geen ene flikker dat dit bedrijf wordt geleidt door Malae. Ik wist dat voordat ik hier solliciteerde, dat klopt. Maar de echte reden is dat ik gewoon hier wil werken. En jullie zijn de grootste in deze industrie, dus het leek me logisch om hier te solliciteren, niet dan?' vroeg ze nog steeds glimlachend.



~Laat haar leven x)

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 10-09-2014 16:55

Drake

"Sorry als ik je beledigd heb Hailey..." Zei hij verontschuldigend. "Maar je weet dat Klasse 15 de hoogste klasse is? Er is ook een Klasse voor de zeer unieke Demonen, de meesten van die klasse zijn al eeuwen geleden gedood door de Mira, Malae of ons. Maar zojuist is één van mijn grootste angsten waar gebleken, er is nog één Unieke over en hij weet wie je bent..." Hij slikte even. "Als deze Unieke net zoals de anderen is zal zelfs een leger van Malae of Mira hem niet kunnen stoppen zonder een Halley. Wacht eens even, je bent een Halley?!"

Xuthus

Hij keek even weg en keek toen Asliana aan.

"What do you think Cerberus? Trust her or dispose of her?"
"Give her a chance, a Mira on our side again would be wise. And besides killing her when she betrays us is simple and quick..."

"Goed dan Asliana, als je alleen nog je handtekening wilt zetten onderaan de documenten dan kan je morgen al beginnen." Hij wou haar wegsturen, maar bedacht zich nog iets. "Je doet me denken aan iemand die ik ken van heel lang terug, toevallig van de Mira Zeeyra Askochit gehoord? Ze probeerde de scheur tussen de Mira en Malae te stoppen voordat we elkaar begonnen te vermoorden."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 10-09-2014 18:54

Hailey

Ze haalde haar schouders op. 'Dat is niet zo erg, ik heb wel vaker met sterke demonen gevochten, niets om heel bang voor te zijn, zolang ik maar in mijn energiewereld kan komen. Hoe weet je dit allemaal, Drake?' zei ze, niet reagerend op zijn laatste vraag.

Asliana

Ze glimlachte charmant. 'Zie je de familiegelijkenis niet, Xuthus? Mira en Malae blijven familie, wat er ook gebeurt.' Ze knipoogde en zette met een zwierige haal haar handtekening. 'Dan zien jullie me morgen weer,' zei ze opgewekt.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 10-09-2014 20:57

Drake

"Mijn voorvaderen zijn er ooit in geslaagd een behoorlijk grote bibliotheek van de Malae te veroveren en een Halley hielp ons met het vertalen van de teksten. Zonder die Halley zouden we nu machteloos zijn in deze strijd. Maak je maar geen zorgen over mij, zolang ze me niet verrassen ben ik vrij gevaarlijk voor Malae, Mira of Demonen welke van hen mij ook mocht proberen aan te vallen." Hij wreef even over zijn kin en zijn stemming werd wat kalmer. "Tenzij je zelf een andere schuilplaats hebt stel ik voor dat je tijdelijk onderduikt bij mij. Het is een bende, maar het is veilig en verborgen." Hij merkte dat zijn ogen pijn begonnen te doen en deed zijn zonnebril op hopende dat ze niet de vreemde glans had gezien. "Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord, ben je een Halley?"

Xuthus

"Er zijn er nog maar weinig over die ik daadwerkelijk familie kan noemen, de anderen zijn zoveel generaties weg van mij dat ik niet eens hetzelfde bloed meer deel. Een eerlijke waarschuwing Asliana, als ik er achter kom dat je andere doelen hier hebt dan eerlijk werk dan zal je merken dat ik alles behalve een lieverdje ben." Zei hij met een rustige doordringende toon. "Ik geloof dat sommigen het grappig zouden vinden om een Mira te zien tussen een stel Malae die op de laatste Unicus Daemon jagen..." Zei hij met één van zijn zeldzame glimlachen.

"Go check whether Nathan is almost near the Halley"
"Very well"

Hij trilde deze keer niet toen Cerberus stilletjes verdween...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 15-09-2014 13:46

Hailey

Ze keek hem aan en knikte goedkeurend. 'Het lijkt me een goed idee als ik bij jullie kan onderduiken. Als er iets mis mocht lopen kan ik zo met ze afrekenen,' zei ze glimlachend. 'En ja, ik ben een Halley, mocht je daar nog over twijfelen. Ik denk dat het op zijn plek is om te zeggen dat je dus niet vervelend tegen me moet doen, anders onderga je hetzelfde lot als de Malae die nog in dit gebouw liggen.'

Asliana

Ze knikte. 'Je reputatie snelt je vooruit Xuthus, ik weet dat ik voor je moet oppassen. Jou bedriegen is net zo makkelijk als een Halley naar één kant krijgen,' zei ze. 'Is er nog verder iets wat ik absoluut moet weten? Ik heb het over werkgerelateerde dingen, over het stuk.'

Nathan

De Halley praatte tegen iemand, iemand waarvan hij niet wist wie het was. Ze leek zich behoorlijk te amuseren, en de man was ook niet 's werelds lelijkste gozer. Nu op haar af lopen en een praatje maken zou verdacht zijn, en die man leek kennis van haar te hebben. Anders zou ze nooit zo vriendelijk tegen hem doen. Hij moest dus afwachten tot hij haar alleen kon treffen...

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 15-09-2014 14:53

Xuthus

"Het belangrijkste wat je moet weten over je job, maak geen fouten. Ben bijna klanten kwijtgeraakt omdat een recruiter iemand had uitgekozen die zijn rol niet kende. In ieder geval is het mij een genoegen om eens een keer een Mira voor mijn neus te hebben die niet gelijk probeert mij aan te vallen. Welkom Asliana, geniet van je nieuwe baan."

"He is near her but she is together with an unknown person..."
"No matter Cerberus, Nathan and Ivencho should be able to deal with any situation and if not then I'm rid of some useless minions..."

Drake

"Oh geloof me, na wat ik vandaag gezien heb is het laatste wat ik wil dat ik jou boos maak. Ik hoop dat je geen problemen hebt met lopen? Het is niet zo ver, maar ik heb geen auto ter beschikking." Hij drukte zijn oorstuk in en sprak een boodschap in. "Firebull, ik houd het gezien voor vandaag. Ashwolf uit." Hij keek naar haar. "Zullen we maar gaan dan?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 16-09-2014 10:44

Asliana

Ze knikte. 'Dat komt wel goed, zelfs zonder manipulatie van het publiek met magie.' Ze grinnikte. 'Dan ga ik nog kijken wat ze voor scripts voor me klaar hadden liggen. Ik moest ook wat kleding doorpassen meen ik?' Ze glimachte. 'Better get going!'

Hailey

'Lopen is prima, ik heb ook geen vervoer hier behalve de taxi.' Ze bekeek Drake nog eens goed, en schudde haar hoofd. Het was weer eens geen toeval dat ze iemand tegenkwam die wel van de goddelijke familie afwist, maar er zelf geen deel van uitmaakte. Ze beet op haar lip om de verdere emoties tegen te houden die bij de gedachten hoorden, en ze drong het gevoel terug. 'Waar is het precies?' vroeg ze, terwijl ze begonnen te lopen.

Plaats reactie