Idalia Storyline

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 12:47

Drake:

Ik liep de piazza del popolo op en wist gewoon dat er hier iets niet in orde was. Over het algemeen is het hier vrij rustig maar nu voel ik iets, iets dat weet dat ik hier ben. Ik zag een stelletje van mijn leeftijd verderop. Vreemd, lijkt wel of die energie bij hun vandaan komt... Ik besloot het zekere voor het onzekere te nemen en belde Firebull...

"Ashwolf hier, ik heb een mogelijke Malae-bijeenkomst gespot op de piazza del popolo, iets voelt hier zeer vreemd, orders?"
"Firebull hier, blijf in de buurt en verlies ze niet uit het oog, ik stuur versterkingen naar je toe. Verpruts dit niet! Firebull uit..."

Ik zuchte en hield de boel in de gaten en ik ving ook een deel van het gesprek op toen ik me concentreerde. Engelen? Wat? Dit wordt waarschijnlijk een interessante dag...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 12:50

Distel

Nu de avond was gevallen begon het koud te worden. Het kippevel verscheen op haar armen, die ze nu om haar middel sloeg. Échte kou was het nog niet, de kou van de winternachten op de gebarsten stenen tegels. Ze ademde de avondlucht diep in. Het rook anders in deze stad: schoner. De geur van zomer hing al in de lucht. De stad was vol lichtjes, ze zag ze weerspiegelen in het water van de grote fontein die midden op dit plein stond. Dat is vast de Trevi-fontein. Het plein in de avondschemering bood een mooie aanblik, en ieder ander had er vast van genoten. Maar ze was hier niet om te genieten, ze was hier voor antwoorden. Ze rilde. Misschien konden de antwoorden een moment wachten en kon ze eerst wat aandacht schenken aan het hongergevoel in haar maag, dat nu al twee dagen aanhield. Ze liep de stenen over, met het idee in haar achterhoofd om op de rand van de fontein te gaan zitten en haar hoofd op orde te brengen. Ze moest nadenken. Vanuit haar ooghoek viel haar blik op twee figuren op het plein die in gesprek waren. Instinctief luisterde ze mee met wat er gezegd werd: informatie was een waardevol handelsmiddel, had ze op de straat geleerd.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 28-08-2014 17:25

MEDEDELING VAN ADMIN/MOD

Deze verhaallijn is gesloten omdat meerdere deelnemers van aardbodem zijn verdwenen. Bij deze is de verhaallijn dus afgesloten. Je kunt hem nog teruglezen voorlopig tot we unaniem hebben besloten wat er mee gebeurd
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Plaats reactie