Idalia Storyline

Plaats reactie
Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 20-09-2014 14:05

Ulrich

Hij nam plaats. 'Een paar van mijn belangrijkste leenheren hebben mij verraden. Ze waren eerst van plan mij te vermoorden op de weg naar scheepshamer, maar uw broer wist dat te voorkomen. In scheepshamer aangekomen, werden Sveinja en Wayeck aangevallen door Hedwich de zoon van heer Persefal Vermann, Hij was plan Sveinja te vermoorden. Ik heb dus begrepen dat dit allemaal Acra's plan was, dit hele complot. Daarom ben ik bereid jullie te helpen, zodra we het complot mijn land uit hebben geholpen. De Golfmark zal als verzamelingspunt voor jullie leger dienen.' Hij pakte een kaart die hij van Eclia mocht lenen tevoorschijn. http://puu.sh/bBrEj/6894a17370.jpg
'Zoals je kunt zien, en waarschijnlijk al gehoord heeft, wordt een groot deel van de Golfmark een tweemaal per etmaal overstroomd, daarom zijn er maar een paar plekken geschikt voor een grote groep schepen. De beste plek om eerst aan te meren is in het noordwesten van De Boeg, daar kunnen proviand inslaan en kunnen de mannen zich vermaken in het dorpje, in de volksmond ook de donderkust genoemd. Daarna lijkt mij het slimst naar de sloep te gaan, de belangrijkste legerbasis en de plek waar de Golfmarkse vloot gestationeerd staat. Een handig verzamelpunt, als je het mij vraagt.'

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 20-09-2014 15:09

Talyok Dustfox

"In eerste instantie een goed plan, ik maak me alleen zorgen over de weinige ruimte die we hebben om te manoeuvreren mochten er een vijandige vloot aankomen." Hij wees op de kaart naar Laagveld. "In hoe verre verwacht je dat deze twee problemen gaan veroorzaken?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 20-09-2014 15:27

Ulrich

'De twee Laagvelden hebben het te druk met elkaar. Hun vloot stelt op dit moment niet zoveel voor, omdat ze al hun kracht inzetten op het land. Ik heb bovendien momenteel niet veel van ze te vrezen dankzij de neutraliteit van de Golfmark in hun conflict. En als dat u het toch liever niet riskeert, kunnen we ook langs het zuiden van de Golfmark gaan.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 20-09-2014 21:57

Talyok Dustfox

"Dat lijkt me een goed plan, vlak langs een oorlogsgebied gaan heeft zo zijn gevaren en op het moment wil ik het liefst zo min mogelijk risico's nemen. Overigens neem ik aan dat Eclia of Wayeck u al heeft verteld dat ons plan van een paar jaar terug was om naar de Golfmark te komen om om uw dochters hand te vragen?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 21-09-2014 09:23

Ulrich

Hij keek Talyok streng aan. 'En velen voor u. Als u nog hetzelfde van plan bent, ben ik bang, dat om mijn dochters hand te winnen, u eerst haar hart moet winnen. Ik heb daarin niks te zeggen. Als u dat gedaan heeft, kom dan maar bij mij terug voor dit gesprek.' Hij lachte vriendelijk naar Talyok. 'Veel succes.'

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 30-09-2014 11:42

Talyok Dustfox

Hij glimlachte. "Maak u maar geen zorgen Ulrich, het komt allemaal wel goed." Hij stond op en schudde hem de hand. "Als u mij nu wilt excuseren ik moet nog wat dingen organiseren en regelen voor we verder gaan." Hij liep het dek op keek rond. Hij zag Eclia weer verder gaan met sparren tegen een van de mannen en hij zag Wayeck die wel heel knus was met een... aardvrouw? Hij stapte er naar toe en sprak Wayeck aan. "Wayeck, wat is dit?" Wayeck werd rood en begon te stamelen. Talyok keerde zich naar de aardvrouw. "Wat is dit?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Lloyd
Bejaarde Katachtige
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-05-2014 21:04

Bericht door Lloyd » 30-09-2014 21:28

Yttera

Terwijl Wayeck en ik aan net knuffelen waren, vond Talyok het nodig om te vragen wat knuffelen is. 'En wat bedoel je dan precies met "wat is dit?"' Wayeck reactie was eigenlijk een beetje naar zijn voeten te staren. Alsof Talyok alle macht over hem heeft...
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Elbert Hubbard

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 30-09-2014 22:16

Talyok Dustfox

Hij keek haar aan met zijn kille blik. "Je weet donders goed wat ik bedoel." Hij keek Wayeck aan. "Je weet zelf hoe de goden hierover denken Wayeck. Zie zelf maar wat je doet, maar waag het niet de familienaam te bezoedelen..." Hij liep het dek over naar de kapiteinshut en nam de plannen door en las de laatste brieven van de bondgenoten.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Plaats reactie