Idalia Storyline

Plaats reactie
Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Idalia Storyline

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:25

Eclia Dustfox:

Ik en mijn mannen kwamen 2 aardmannen tegen, ze zagen er enigszins ontheemd uit. Ik vroeg aan ze wat ze hier deden en of ze misschien met mijn krijgersbende wouden meereizen zodat ze niet verscheurd zouden worden door de monsters die hier rondzwerven
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:26

Logger

In de pub kwamen drie mannen onze kant op. De man die leek het meeste gezag te hebben vroeg aan ons om mee te gaan. Aangezien ik net een mede had besteld was dit geen geweldig plan en zei daarom ook: "heerschap, wij hebben net een lange week achter de rug. Wij willen liever gaan slapen na onze laatste mede." Daarmee was mijn zusje het mee eens.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:26

Eclia Dustfox:

Zegt tegen zijn mannen dat ze even wat drinken moeten halen en gaat zitten bij de twee aardmannen.

"Maar vertel eens eerlijk jullie twee, ik zie hier bijna nooit aardmannen, wat is jullie verhaal?"

*geeft met een hoofdgebaar aan zijn mannen te weten dat ze ergens anders moeten gaan zitten*

"Je hoeft mij niet te vrezen, ik vind aardmannen een stuk interessanter dan dwergen en mensen om eerlijk te zijn. Kan ik jullie wat te drinken aanbieden?"[/b]
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:27

Logger

"Okay, ik denk dat een drankje er nog wel in kan. Wat jij Yttera?"
Mijn zusje, die de laatste tijd erg stil was, knikte pas na een tijdje. De mede voor ons drieën kwam sneller dan gedacht. Eerlijk was ik niet van plan iets te vertellen aan deze man. Daarvoor moet ik hem beter leren kennen. "Eerst wil ik wat van u weten heerschap. Kunt u wat over uwxelf vertellen?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:27

Eclia Dustfox:

"Ik ben Eclia Dustfox, ik leid deze troep krijgers en hoop genoeg steun en mankracht te verzamelen om de duisternis uit Dorreveld te verdrijven en hoop de hoeksteen te leggen om het gebied weer leven te geven. Nu weet je wat meer over mij, willen jullie nou iets over jezelf vertellen?"

*kijkt even om om te kijken of zijn manschappen zich wel gedragen*

"Al moet ik toegeven dat we ons ruige karakter en uiterlijk het wel moeilijk maakt om vertrouwen te wekken"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:29

Logger

"Ja als ik eerlijk ben heb je daar een punt." Zeg ik terwijl ik mijn glas leegdrink. "Ik ben Logger Laagmaan en dit is mijn zusje Yterra Laagmaan. Ik ben geboren en getogen in Knirp en mijn zusje in De moerassen van Blorg. We zijn helers van beroep en willen hier ons vestigen als helers. Wij zijn beide onze landen uitgegooid op verdenking van verraad. Maar wij hebben beide niets fout gedaan. Daarom moeten we ergens anders gaan vestigen. Is het erg als wij een nachtje gaan slapen over dit voorstel voordat we een aantwoord geven?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:29

Eclia Dustfox:

"Dat is geen probleem hoor, denk er maar rustig over na. Al moet ik zeggen dat helers meer dan welkom zouden zijn in mijn groep."

Ik gaf een signaal aan zijn mannen en ze verlaten de herberg. Ik draaide me om naar de aardmannen en legde wat munten neer.

"Hier, voor de mede. Als jullie bij mijn groep willen komen, kunnen jullie langskomen bij ons kamp. Ons kamp ligt net buiten de noorderpoort."

Ik stond op, nam afscheid van de aardmannen, betaalde voor de mede van mijn mannen bij de waard, verliet de herberg en wandelde terug naar mijn kamp
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:31

Logger

'S ochtends hebben we onze spullen gepakt, betaald voor de nacht en zijn toen dat kamp gaan zoeken. Toen we rook uit het bos zagen komen zijn we er naartoe gelopen en ja we zagen de leider staan.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:32

Eclia Dustfox:

Een van mijn manschappen melde me dat de aardmannen aangekomen waren en ik liep op ze af.

"Ik verneem dat jullie besloten hebben om bij onze groep te komen of willen jullie toch gewoon een stuk meereizen?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 13:32

Logger

"Wij willen eerst meereizen voordat we op die vraag een definitief antwoordt geven."

Yttera

"Dan kunnen we kijken of jullie groep aan onze eisen voldoen."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Plaats reactie