Idalia Storyline

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 31-08-2014 20:51

Wayeck Dustfox

Wat ben ik af en toe sukkel! Nu wilt ze zeker even tijd alleen hebben. Laat ik maar hopen dat ze niet al te boos is... Hij sloeg zijn handen voor zijn gezicht en kreunde zijn schaamte weg. Hij voelde dat hij honger had en stond op. Toen hij de gang opliep bedacht hij zich dat Sveinja ook op haar kamer zit. Hij klopte op haar deur. "Sveinja, ik ga wat te eten halen, heb jij nog iets nodig?"

Eclia Dustfox

Hij liep het dek op en zag Yttera lopen, maar zag Wayeck nergens. Hij wou haar net aanspreken toen hij merkte dat er iets was. "Yttera, is er iets waar je over wilt praten?" Zei hij terwijl hij net zijn pijp opstak.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 31-08-2014 20:59

Sveinja

'Een homp brood is genoeg. Bedankt!

Lloyd
Bejaarde Katachtige
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-05-2014 21:04

Bericht door Lloyd » 31-08-2014 22:26

Yttera

'Nee, er is niets hoor. Ik wilde gewoon even op dek staan. Even een luchtje scheppen. Weetje wat ik ga wel weer naar binnen.' En ik draaide me om.
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Elbert Hubbard

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 01-09-2014 10:09

Eclia Dustfox

Volgens mij hebben de vogeltjes hun eerste probleempje hihi...
"Oh Yttera ik bedoelde er niks mee hoor, vroeg me gewoon af of je iets kwijt wou. Zal ik jou anders iets vertellen over mijn leven?"

Wayeck Dustfox

Hij kwam terug van de scheepskeuken met twee hompen brood. Hij klopte aan bij Sveinja, deed de deur open en legde één van de hompen op haar tafel. "Eet smakelijk Sveinja" Hij draaide zich om en wou de kamer weer uitgaan, maar herinnerde iets. "Waarom ging je vader net zo snel weg? En ja ik kan hem herkennen aan zijn voetstappen." Hij keek haar vragend aan terwijl hij nog bij de deur stond. "Je hoeft het niet te vertellen als je het niet wilt..."

Talyok Dustfox

"ATTENTIE!" riep zijn schildknaap luid om de aandacht van al zijn manschappen te krijgen. "Mannen, en vrouwen, ik weet dat we allemaal lang wachten op de dag dat we Dorreveld terugnemen en ik kan jullie vertellen dat we binnen een paar dagen eindelijk op reis gaan voor de laatste keer, want we gaan naar DORREVELD!" Zijn mannen waren opgewekt en sommigen begonnen te juichen. "Mijn broers kunnen morgen of overmorgen aankomen en ik wil dan gelijk kunnen vertrekken dus jullie hebben helaas geen toestemming meer om verder het dorp in te gaan dan de kade..." Sommigen morden wat, maar waren snel stil als een muis. Onze geplande invasie blijft nooit geheim en ik wil juist dat Acra ons opwacht met zijn leger, want dan krijgt hij de verrassing van zijn leven... Hij keek kalm naar de zon. "De middag is al bijna voorbij, laat het avondmaal voorbereid worden!"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 01-09-2014 12:52

//OC: Wat is hier allemaal gebeurd en waar kan ik met Mitgardi inspringen?

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 01-09-2014 15:38

//OC: Er is heel veel gebeurd: Eclia, Wayeck, Ulrich, Sveinja en Yttera zijn na de brand die Logger heeft veroorzaakt toch in Scheepshamer aangekomen. Eclia heeft aan Ulrich verteld dat hij hun eigenlijk heeft gered van een duister complot en later wordt er een poging gedaan door het complot om Sveinja te vermoorden maar de aanslag wordt gestopt door Wayeck. De volgende dag zijn ze de zee opgegaan en hebben ze een storm over hun kop gekregen. Overigens hebben ze ook nieuws gekregen dat Talyok Dustfox met zijn troepen op ze wacht in een kleine haven.

Je zou dus kunnen inspringen dat je toch weer aangesloten hebt bij Eclia of dat je je nu meldt bij Talyok dat je meewilt naar Dorreveld (Talyok is een stuk beschaafder dan Eclia)

Nog meer info nodig lieve Naominator? :D
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 01-09-2014 16:08

Sveinja

Ze liet Wayeck binnenkomen. 'Ik zei iets wat ik niet had mogen zeggen. Wat ik je nu vertel, heb ik liever niet dat je tegen anderen zegt, oké? Niet dat het zo geheim is, maar mijn vader heeft liever niet dat anderen dit van hem weten.

Kijk, toen mijn vader nog jong was, was hij niet zoals hij nu is. Hij was een geboren vechter, hij was gespierd, slank, dapper en ze zeggen dat hij vroeger heel knap was. Hij had meegevochten in vele oorlogen met en tegen Laagveld en heeft ons land behoed van gevaar. Hij was getrouwd met Alys, een vissersdochter uit Donderkust op wie hij op slag verliefd werd. Iets wat bijzonder was, gezien zijn status. Samen, voordat ik geboren werd hadden ze een zoon, Dylan. Hij hield zielsveel van hem.

Maar op een dag werden Dylan en mijn moeder overvallen door slavenhandelaars. Mijn moeder werd gedood en mijn broer namen ze mee. Ik was toen nog maar vijf jaar oud. Mijn vader is nooit meer hetzelfde geweest. Verslonden door verdriet probeerde hij het verdriet weg te eten. Daarom is hij nu zo dik. De reden dat mijn vader zo zorgzaam is voor mij is dat hij mij niet ook wil verliezen.

De reden dat mijn vader verdrietig wegliep was omdat ik er een stomme opmerking over maakte.'

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 01-09-2014 16:37

Wayeck Dustfox

"Slavenhandelaars?" Hij spuugde het woord bijna uit. "Die zo brutaal waren om Golfmarkers aan te vallen? Ze zullen waarschijnlijk nu niet meer in leven zijn die slavendrijvers, één van onze sterkste bondgenoten heeft het zijn missie gemaakt iedere slavenhandelaar die hij tegenkomt een kopje kleiner te maken. Het zou bijna kunnen dat hij misschien zelfs jouw broer heeft gevonden, maar ik wil je geen valse hoop geven Sveinja." Hij zuchtte. "Sorry, ik had het echt niet moeten vragen, sorry..." Hij maakte de deur open om Sveinja's kajuit te verlaten...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 01-09-2014 16:40

Sveinja

'Ach, valse hoop is beter dan geen hoop, zeg ik maar. En maak er maar geen probleem van, het is goed dat je het vroeg. Beter dan als je niets had gedaan.' Ze glimlachte. 'Maar vertel niemand hierover, begrepen?'

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 01-09-2014 17:32

Mitgardi

Ze was toevallig de groep van Talyok tegen het lijf gelopen. Het was nu al bijna avond, en de manschappen waren uitgehongerd. Wijselijk liep ze om het kamp heen. Als ze door het kamp heen zou lopen zou ze allemaal rauwe kerels tegenkomen die misschien wel oog hadden voor een jonge vrouw als zij. Ze beende naar de grootste tent toe, die waarschijnlijk van Talyok was. De wachters die ervoor stonden namen haar van top tot teen op en ze keek emotieloos terug.
'Ik wil Talyok spreken,' zei ze rustig, geen acht slaand op de grote wapens die de wachters hadden.

~Ik ga even uit van een middelgroot kampement, stuk of 50 man?

Plaats reactie