Idalia Storyline

Plaats reactie
Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 31-08-2014 17:55

Eclia Dustfox

"Ze is achter de drenkeling aan gesprongen..." Voordat hij zijn zin kon afmaken sprong er iemand hem voorbij het water in. "Was dat Wayeck?" De man waaraan hij het vroeg haalde zijn schouders op.

Wayeck Dustfox

Pfoe, dat is nog steeds koud... Hij zwom naar Falner en toen hij vlakbij hem was kon hij zien dat Sveinja ook in het water was. Wat doet zij nou weer hier?
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 31-08-2014 18:09

Sveinja

Ze zwom zo snel als ze kon naar Falner toe. De golven kwamen meters hoog. Het water was ijskoud, maar daar lette ze niet op. Ze concentreerde zich alleen op het zwemmen. Hoewel het niet zo lang duurde voordat ze bij de drenkeling was, duurde het voor haar een eeuwigheid.

Aangekomen bij Falner greep ze hem vast. Ze hoorde hem hoesten. Ze hield zijn hoofd boven water, terwijl ze hem meetrok en met zoveel kracht als ze had terug te zwemmen naar de boot. Nu moest ze twee mensen tegelijk boven water houden. Elke spier deed pijn, maar ze gaf niet op. Ze keek en zag een ander gestalte in het water.

Meen je dit? Nog een drenkeling? Nee, hij probeert te helpen. Dwaas. Dit is veel te gevaarlijk. 'Terug! Ga terug!' probeerde ze te roepen, maar haar mond werd gesnoerd door een golf die omhoog ging. Dan maar niet. Blijf doorzwemmen, je kunt het!

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 31-08-2014 18:25

Wayeck Dustfox

Hij greep Falner en gaf een kort knikje naar Sveinja. Samen zwommen ze met moeite terug naar het schip. Falner greep de ladder en begon te klimmen. "Dames eerst Sveinja..."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 31-08-2014 18:30

Sveinja

Ze klom met haar laatste krachten naar boven en liet zich neerploffen op de houten vloer. Ze voelde de regen om haar doorweekte, koude lichaam vallen.Toen werd het zwart voor haar ogen, zo moe was ze.



Ulrich

Hij rende naar zijn dochter toe en pakte haar vast in zijn armen. 'Doe dat alsjeblieft nooit meer, je had kunnen verdrinken.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 31-08-2014 18:44

Wayeck Dustfox

Hij klom de ladder op en rolde zich over de rand heen. Hij tilde Sveinja op en bracht haar benedendeks naar de kachel. Nadat hij haar had neergezet zakte hij zelf ook in bij de warme kachel. "Had niet gezien dat jij ook in het water was..."

Eclia Dustfox

"Falner, hoor je me?" Falner was niet meer bij zinnen en lag op het dek. "Breng hem benedendeks en breng hem droge kleren! Liuam en Yttera ga ervoor zorgen dat Sveinja en Wayeck droge kleren hebben!" Hij trok zijn mantel dichter om hem heen. "Zoals ik al zei Ulrich, hoogstens worden we een beetje nat..."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Lloyd
Bejaarde Katachtige
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-05-2014 21:04

Bericht door Lloyd » 31-08-2014 18:58

Yttera

Ik liep naar onze kajuit, pakte droge kleren voor Wayeck en liep daarmee naar de zaal. Daar stond Liuam al met Sveinjas kleren. 'Liuam, geef mij die kleren maar en ga de zaal uit. Ik doe de deuren dicht en kleed ze om. Ik denk niet dat Sveinja mannelijk gezelschap nodig heeft tijdens het omkleden.'Liuam en Sveinja wilden al protesteren en voordat ze de kans kregen wees ik Liuam de deur. 'Sveinja, kijk even weg, ja?' Zei ik voordat ik Wayeck ging omkleden. Ik kleedde wayeck snel om en liep hem snel naar onze kajuit. 'Ik moet Sveinja ook nog even omkleden, ik ben zo terug.' Ik liep daarna met Sveinja naar haar kajuit en hielp haar met omkleden. Daarna stopte ik haar onder de dekens. 'Als er iets is, moet je het zeggen ja? Ik zit hier toch naast bij Wayeck.' Daarna ging ik terug naar onze kajuit en ging tegen Wayeck onder de dekens liggen zodat hij kon opwarmen.
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Elbert Hubbard

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 31-08-2014 19:04

Ulrich

Er verscheen een glimlach op Ulrich's gezicht. 'Kijk, ik had toch gelijk. Maar kijk omhoog. Het begint wat op de klaren. De storm is bijna voorbij.'

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 31-08-2014 19:34

Eclia Dustfox

"Het beste van deze storm was dat we de wind in de rug hadden, ik geloof dat we morgen al kunnen hergroeperen met Talyok. Bereid je maar voor op je toekomstige schoonzoon Ulrich" Eclia liep lachend weg richting zijn eigen kajuit. Morgen al, dat is mooi. Ik hoop alleen dat Sveinja hem eerder ontmoet dan Wayeck, want Wayeck kan Talyok's uiterlijk enigszins door de war gooien.

Wayeck Dustfox

Hij viel in slaap met Yttera naast zich. Zijn dromen waren vaag en hij herinnerde zich er niet veel van. Hij werd wakker en merkte dat hij zijn armen had vastgeklampt aan een ongepaste plek. "Oh pardon!" Hij trok zijn handen weg en werd helemaal rood...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 31-08-2014 20:23

Ulrich

Mocht ie willen, haha Ulrich besloot maar te kijken hoe het met zijn dochter ging. Hij liep naar haar cabine en klopte aan de deur.

Sveinja

Er werd aan de deur geklopt. 'Wie is dat?' 'Je vader.' Ze liet hem binnen en hij kwam naast haar op het bed zitten. 'Voel je je al wat beter?', vroeg hij 'Ja, het gaat wel.'antwoordde ze.'Maar pap. Wat gaan we doen als we thuis zijn? Gaan we daarna weer weg met de rest of blijven we thuis?' 'Dat zien we daar wel. Dan geven we Eclia alle hulp die hij nodig heeft om zijn land terug te winnen. Maar jij, Sveinja, blijft gewoon thuis.' 'Maar wat als ik mee wil gaan?' 'Schat, het is een oorlog, en jij bent de dochter van de Markgraaf van de Golfmark. Als jou iets overkomt, dan heb ik geen erfgenamen meer. Dat willen we allebei niet, toch?' Hierop zei ze: 'Dat heb je fout en dat weet je. Ik ben niet je enige erfgen...'
Ze hield op met praten. Dit had ze niet moeten zeggen. Er verscheen een traan op haar vaders gezicht. Hij keek haar treurig aan en zei: 'Ik denk dat je maar beter alleen gelaten kan worden.' Hij verliet de kamer.

Lloyd
Bejaarde Katachtige
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-05-2014 21:04

Bericht door Lloyd » 31-08-2014 20:34

Yttera

'Ehm, dankje dat je even losliet...' Zei ik terwijl ik opstond. 'Ik ga even kijken hoe het weer is nu.' Ik liep naar buiten en zag een verdrietige Ulrich snel weglopen. Wat is er met hem aan de hand? 'Ulri...' Probeerde ik maar hij liep voor zon fatsig lijf vrij snel en ik kon hem niet meer zien. Maakt niet uit. Ik liep naar het dek en hoewel de echte storm voorbij was, miezerde het nog steeds. Ik begon te lopen over het dek.
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Elbert Hubbard

Plaats reactie