Idalia Storyline

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 02-09-2014 21:53

Sveinja

'Natuurlijk.' Ze liet de aardman haar kamer ingaan en ze nam plaats op het bed naast Sveinja. 'Wat is er ? Waar wil je over praten?'

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 03-09-2014 17:16

Mitgardi

Ze was verrast hoe Talyok zijn man behandelde, en ze wist niet helemaal wat de man verkeerd had gedaan. Ze maakte zich er niet druk om, en haar ijsblauwe ogen volgden Talyoks acties. Hij was lenig voor zijn bouw, ze had zeker niet verwacht dat hij zo soepel zou kunnen bewegen met die massa's spieren. Ze keek naar het eten dat opgediend werd. Prachtig gebraden vlees met veel jus erbij, een geprakte substantie waarvan ze verwachtte dat het aardappelpuree was en iets wat ze herkende als bessensaus. De man zette het bord met bestek voor haar neer en ze hield haar hoofd even schuin.
'Excuseer me meneer, heeft u nog iets van... Groenten?' Het klonk belachelijk in deze setting dat ze om groenten vroeg, maar het was er praktisch in gedramd dat ze ook groenvoer moest eten. De man keek haar verbaasd aan, maar knikte en verdween weer. De heerlijke geur van het eten dreef haar neus binnen, maar ze besloot te wachten tot de man weer was teruggekeerd. Toen hij terugkwam droeg hij een klein houten schaaltje met bonen, en ze bedankte hem vriendelijk -voor zover haar stem vriendelijk kon klinken. Snel sprak ze een zegen uit over haar eten ('Mèsi a bondye yo manje pou yo manje sa a, ke li kapab jwenn mwen.') en ze pakte het bestek op. Ze at netjes terwijl ze over haar bord naar Talyok keek, die ook naar haar keek.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 04-09-2014 20:13

Wayeck Dustfox

Hij voelde zich al een stuk beter nadat hij overgegeven had over de rand van het schip. Waar ging Yttera eigenlijk heen? Hij haalde zijn schouders op en keek uit over de zee. Lekker kalm water... Hij droomde weg bij het aanzicht van het golvende water.

Talyok Dustfox

"Religieus vrouwe?" Hij keek haar aan en wreef even over zijn baard. "Ik krijg het idee dat wij goede gesprekken gaan hebben in de toekomst Mitgardi." Hij stond op en klopte weer wat as van zijn mantel af. "Yara heeft de leiding over de vrouwelijke krijgers hier, zij zal je laten zien waar je kan slapen vanacht, morgen zal je worden getest." Hij gaf haar een hand en verdween het kamp in...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Martijn
Mensenkind
Berichten: 19
Lid geworden op: 23-05-2014 23:20

Bericht door Martijn » 12-09-2014 20:30

Een beetje laat. Maar hierbij een plattegrond van Scheepshamer die ik een tijd geleden heb gemaakt. Had hem eerder geupload als ik wist dat jullie al zo ver waren.

Afbeelding[/b]
Vertrouw nooit een kolenstoker.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 15-09-2014 13:41

Mitgardi

Ze werd naar een slaapplek gebracht en ze bedankte de vrouw met de naam Yara. Yara keek niet op of om en ging direct weg. Mitgardi ging liggen, maar kon de slaap niet vatten. Het waaide behoorlijk, en het zou vannacht kunnen stormen. Ze sloot haar ogen, maar slapen deed ze niet.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 20-09-2014 12:19

Eclia Dustfox

De nacht ging voorbij en in de vroege ochtend werd hij wakker door een van zijn mannen die hem kwam vertellen dat ze de haven waar Talyok zich zou bevinden in de verte hebben gezien. Eclia kwam overeind en zag op het dek dat ze gelijk hadden en er zelfs een aardig tal schepen in de haven lagen. "Zet koers naar de haven!"

Talyok Dustfox

"Wakker worden iedereen!" Riep een van zijn mannen nadat ze hadden vastgesteld dat Eclia eraan kwam. "Breek het kamp op! We gaan vertrekken!"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 20-09-2014 12:26

Ulrich

Hij kijk vanuit het dek naar de schepen die op de haven stonden. 'Ik gok dat we daarmee wel veilig naar huis kunnen gaan.' Hij draaide zich om en zag Sveinja naast hem staan. Hij antwoordde: 'Hangt ervan af wat voor man die Talyok is.'

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 20-09-2014 12:45

Talyok Dustfox

Even later klom hij zonder moeite aan boord van het vlaggenschip en begroette zijn broers eerst. Eclia met een ferme handdruk en Wayeck die sprong bijna letterlijk op hem en knuffelde Talyok stevig. "Hey kleine broer, ik heb jou ook gemist hoor." Ze lieten elkaar los en Talyok keek naar de anderen op het dek. "Ah, Heer Ulrich van de Golfmark, het doet me goed u te ontmoeten." Hij schudde Ulrich's hand en draaide zich toen naar zijn dochter. "En uw dochter Vrouwe Sveinja, ik moet zeggen dat u zelfs mooier bent dan de barden u beschreven." Hij boog door een knie, pakte haar hand en kuste deze. Hij kwam weer overeind en sprak weer tegen Ulrich. "Ik neem aan dat mijn broer Eclia u al de plannen heeft uitgelegd?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 20-09-2014 12:54

Ulrich

Hij zag Sveinja een beetje blozen. 'Het is ook...goed om u te ontmoeten. HIj heeft mij inderdaad geïnformeerd over de plannen en we zijn nu op weg naar de Golfmark. Misschien kunnen we de precieze plannen beter met u erbij verder bespreken in de cabine?'

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 20-09-2014 13:32

Talyok Dustfox

"Zeker heer Ulrich, laten we dat gelijk doen." Ze liepen naar de cabine en gingen zitten. "Nou vertel me eerst eens wat u al heeft begrepen van mijn broeders Eclia en Wayeck heer Ulrich."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Plaats reactie