Idiala Storyline

Plaats reactie
Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Idiala Storyline

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:16

Dave

Terwijl ik door de bossen reed kwam er een jeep achter mij rijden. Na een tijdje dacht ik dat Sascha haperde. Ik stopte langs de weg en de jeep stopte toevallig ook. Hij stapte uit, een lange man met een goatee en een baseball petje op.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:16

Mike

Ik reed achter een man aan op een motor.
Ik zag dat hij stopte en ik ging achter hem staan.
Ik stap uit en begin te spreken:
'Weet jij wat er in godsnaam aan de hand is?! Is dit een soort zieke grap ofzo?!' Ik was aan het twijfelen of ik niet gewoon was vergeten dat het Halloween ofzo iets was... Maar, de arm van Jake... Dat kon toch niet nep zijn?

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:17

Pavlo

Een aantal kilometer van Chernobyl in het dorpje Kovalivka, Oekraïne.

In een rustig tempo liep ik door de hoofdstraat van Kovalivka. Ik hield mijn omgeving altijd goed in de gaten. Stond er iemand achter die container? nee... Staat er iemand in die donkere hoek daar? Ook dat niet...
Het was een snikhete dag. Ik was al uren door mijn water heen en mijn hoofd bonkte hevig. Al vijf dorpen waar ik door heen was gekomen die dag hadden geen of een defecte waterpomp. De blikjes Cola in mijn tas wilde ik nooit open maken. Er bestond een grote kans dat ik de rest van mijn leven moest leven op grondwater en voedselresten dus ik wilde die ingeblikte zoete momentjes van genot en verfrissing bewaren voor later.
Ongeveer zestig meter verderop zag ik een waterpomp. Gek van de dorst liep ik er gretig op af. Met grote passen liep ik richting de pomp. Mijn kisten maakten veel lawaai op de scheef ingelegde klinkers van de straat. Te veel lawaai... Daar kwamen ze aan. Een groep ondoden kwam me tegemoet lopen over de dorpsstraat. Ik schatte dat het er ongeveer twaalf waren. Te veel voor mij en mijn kleine zakmesje. Geschrokken en beschaamd door hoe onvoorzichtig ik bezig was bleef ik staan en keek ik rond. Ongeveer tien meter rechts van me stond een autowrak. De oorspronkelijke kleur was weg en het metaal was compleet doorgeroest. Ik rende er snel naar toe en probeerde de deur te openen. Het slot was kapot en de deur opende zich. Snel sprong in de auto in en gooide mezelf plat op mijn buik in de voetenruimte van de achterbank. Met mijn voet probeerde ik de deur dicht te doen. Deze bleef echter op een kleine kier staan. Ik hoorde de ondoden dichterbij komen. Maar wat ik ook hoorde... was een auto die stopte aan de andere kant van het dorp.

(iemand spring hier aub in of zo ^,^)

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:17

Tjaska

terwijl hij zoals gewoonlijk door kovalivka rijd ziet hij ineens een man een auto in springen. Als hij voorbij de auto kijkt ziet ie ineens een groep van net iets meer dan 10 levende doden. ''okey Tjaska daar gaan we weer.'' zegt hij tegen zich zelf. hij stopt de auto heel even om zijn Ak47 klaar te leggen en wacht tot de zombies perfect midden om de weg lopen. als ze daar goed stan geeft Tjaska flink gas en rijd zo op ze in. verschillende worden gespiesd door de pinnen voor op de auto en andere raken hun benen kwijt door de messen een de wielen 20 meter verder op stopt hij de auto stapt uit met zijn ak47. Hij schiet ze zombie die is blijven hangen aan zijn motor kap door het heeft en richt vervolgens op de zombies die nu op hem afkomen. Na een aantal rondes schieten liggen de zombies dood op de grond. Tjaska loopt richting de auto waar de man in gesprongen was en maakt als ie in de buurd komt voor de grap zombie geluiden. Als hij bijna bij de auto is zegt ''Het is veilig hoor ze zijn dood en deze keer bedoel ik ook echt dood.''

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:18

Pavlo

Voorzichtig keek ik over de rand van het raam van de auto heen. Mijn hart klopte nog steeds in mijn keel. Ik was me rotgeschrokken door die plotselinge schoten. Ik was ergens bang voor de man. Als iemand met zo'n wapen je vijand is dan is het met je gedaan en wat ik van de eerste dagen van de epidemie heb geleerd, is dat geen mens zijn onschuldigheid helemaal weet te bewaren in deze tijden. Onhandig klim ik de auto uit. Ik had mijn voet lelijk bezeert toen ik de auto insprong. Ik wilde de man net bedanken en vragen wie hij was toen ik in de verte een horde aan zag komen die minstens drie tot vier keer zo groot was als het groepje waar we eerst mee te maken hadden. De geweerschoten! schreeuwde ik. Je hebt veel te veel lawaai gemaakt! Ik raakte in paniek. Ik was bang voor de naderende doden en voor de reactie van de bewapende man. Maar ik weigerde hier weg te gaan zonder water. Ik keek de man aan en strompelde zo snel als ik kon richting de waterpomp. Vol richting de ondoden. Ze waren nog ver weg. Als ik geluk had kon had ik net genoeg tijd om water te pompen en daar weer weg te zijn... als ik geluk had...

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:18

Tjaska

is dat jong nou helemaal gek geworden. hij loopt op de zombies af terwijl ik hem net gered heb. snel loop ik op hem af, pak hem vast, draai hem om en gooi hem over mij schouder. ''ik denk dat je beter nu met mij mee kunt komen en niet de dood in lopen.'' ik loop zo snel als ik kan met het jong op de auto af om weg te gaan terwijl ik de zombies uit steeds meer richtingen zie komen. Hoe dichter bij chermobyl hoe meer zombies er zijn. Dat is ook logisch aangezien daar alles begonnen is en men de lijken niet geheel onschadelijk maakte in het begin zoals het hoort bij zombies.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:18

Pavlo

Ik probeerde tegen te stribbelen. Ik was al de hele dag gek van de dorst en zag mijn kans op het water waar ik zo naar verlangde verdwijnen. Uit alle zijstraatjes kwamen nog meer doden lopen. Ik werd in de auto gegooid. Nu pas viel me op dat het een militaire Jeep was en dat deze man een leger uniform aanhad. Hij rende snel om de auto heen en sprong voorin. Net op tijd deed hij de deur dicht. De auto was aan alle kanten compleet omsingeld door op de ramen bonkende ondoden.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:19

Tjaska

Ik kon nog net op tijd in de auto springen. is dat jonge nou helemaal gek geworden hij loopt zo op de dooie af terwijl ik hem net heb gered. ''Ben je gek geworden ofzo. wat loop je op die dooie af? als je dood wil zeg het dan. dan maak ik je preventief dood.'' Ik start de auto en rijd met vol gas over de zombies.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:20

Pavlo

Met een keel die als papier aanvoelde probeerde ik te slikken en een woord uit te brengen. Het lukte echter niet. Het was zo'n vreemd gevoel, uitdrogen. Niet eens zo zeer om het feit dat je je vreselijk voelt en ontiegelijk veel dorst hebt, maar meer omdat je er nooit aan gedacht had dat je kraan ooit niet meer een onbeperkte hoeveelheid water zou verschaffen wanneer je ook maar een hendeltje overhaalde. Dat ging nu wel anders. Niemand ging meer aan het werk en de elektriciteitscentrales en de waterleidingen waren niet langer bemant. Ik keek uit het raam en zag de droge, gele velden voorbij schieten. Over enkele minuten zouden we de snelweg bereiken. Ik probeerde nog een keer woorden te vormen. Dit keer met meer succes. "water... alstublieft..." is alles wat ik uit kon brengen.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:21

Tjaska

terwijl we rijden zie ik de jonge moeilijk doen zo nu en dan en glazig kijken. Eigenlijk ben ik nog gewoon boos om wat hij daar in dat dorp flikte dus ik zeg niks en laat hem gewoon gaan. Op een gegeven moment komen er bij hem worden naar boven ''water ... als je blieft.'' als ik het goed heb verstaan. dan flitst er iets bij mij naar binnen ''oh god je liep niet op de zombies af, maar op de waterpomp.'' snel trap ik op de rem rijk naar de achterbank en pak een fles met water uit een tas. ''hier pak en drink. drink niet te veel en te snel anders ligt het er binnen een paar minuten hier in de auto.'' Terwijl ik het water aanreik voel ik me zeer stom om hoe ik heb gedaan en heb ik een gevoel van schuld. ''Sorry dat ik net zo deed ik wist niet dat water nodig had. hoe gaat het met je been?'' Tjaska kijkt rond en ziet dat ze in dicht bebost gebied zijn.

Plaats reactie