Idiala Storyline

Plaats reactie
Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:46

Rufus: (in het Elven-vrije Oekraïne)

Toen Pavlo en Tjaska ingestapt waren, trapte ik het gas in. We kwamen uiteindelijk bij Zhytomyr aan, ik reed om de stad heen. Ik deed mijn best om de vele wrakken te ontwijken en ramde af en toe een zombie frontaal aan flarden. Ik sloeg rechtsaf de M06 op en besloot toch maar Tjaska's vraag te beantwoorden.

"Ik heb wel een ding of twee geleerd toen ik nog in het leger zat Tjaska, maar je leert pas echt veel als een huurling. Ik kan je niet vertellen wat ik precies heb gedaan want dan zou ik je moeten vermoorden, apocalypse of geen apocalypse. Ha! Nog een motkop naar de tering! Oh trouwens, jullie zouden me nog vertellen hoe jullie elkaar ontmoet hebben."

Ik keek ondertussen naar de bordjes hoever we nog moesten naar Rivne...

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:46

Ivar

"Risico lopen? Nee das niet het probleem. En voor die infecties heb ik nog een heel leuk pak liggen, dan kunnen ze u niet een aanraken. Maar ik heb iemand nodig die hem op de grond houd en als er iets gebeurt kan ingrijpen. Want als ik met het vaccine bezig ben, zal ik niet op tijd kunnen reageren als de zombie probeert te bijten. En ik vind het gezelliger om te kunnen praten tijdens mijn onderzoek en dan praat ik voor de verandering tegen een persoon in plaats van de muur..."

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:47

Tjaska

ik heb het nooit zo gehad met huurlingen. die zijn nooit echt betrouwebaar, maarja hij heeft op dit moment ons nodig en wij hem alleen overleef je een apocalyps niet.

''ooh ik heb hem een aantal uur voor we jou tegen kwamen gered van een horde zombies. niks bijzonders. dus we kennen elkaar allemaal ongeveer even lang. hee kiddo hoe is het met je enkel?''

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:47

Olivia

Ze keek bedenkelijk. Er zat niets voor haar in, maar dit leek haar een redelijke man. Maar moest ze hem zomaar vertrouwen? Misschien was het wel een verkrachter, een viespeuk die alleen maar aan haar wilde zitten. Ze beet op haar lip en knikte twijfelend.
'Weet u zeker dat ik geen gevaar loop?'

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:47

Larry

Hij liep om de auto's heen, maar zag niemand. De stilte was griezelig, vond hij. Het enige wat hij hoorde was het knarsen van losse stukjes afval onder de zolen van zijn gympen. De slang van één van de pompen hing los, wat een nogal onaangenaam verwaarloosd gezicht was. Larry stak zijn hand in de zak van zijn Jeans en kon zichzelf wel voor zijn kop slaan toen hij besefte dat hij het enige voorwerp dat iets van een wapen weghad - namelijk zijn opinel - in het dashboardkastje van de Caddy had laten liggen. 'Sukkel die je bent,' zei hij tegen zichzelf, en hij merkte dat hij onbewust was gaan fluisteren. Toen ineens hoorde hij stemmen, stemmen van levende mensen. Een man en een vrouw. Kennelijk hadden ze hem niet horen roepen, maar ze waren er mooi wel. Een gevoel van opluchting trok door zijn ledematen en hij ontspande zijn spieren een beetje. Hij rechtte zijn schouders, streek zijn haar uit zijn ogen en liep in de richting van het geluid. Toen hij een hoek om was geslagen zag hij de personen die bij de stemmen hoorden: Een jonge vrouw, eigenlijk nog een meisje, en een wat oudere man. 'Hey!' riep hij luid. Verdomme Larry, je stem klinkt nog steeds alsof je een kater hebt.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:47

Ivar

"Nee er is geen mogel..."
Ik werd onderbroken door een "Hey" ehm... Wie is die gozer... Wacht, das een goede vraag... Maar wat gebeurt er als ik... Weet je wat, ik vraag het gewoon.

"Hey? Wie is daar?"

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:47

Olivia

Ik keek op toen ik het 'hey' hoorde van de persoon die dichterbij kwam. Ik kon hem niet goed zien -er stond een pomp voor- maar ik legde alvast mijn hand op het holster dat op mijn heup hing. Niet dat ik zou schieten, ik zou jammerlijk missen en dit hele benzinestation in de fik laten vliegen, maar het ging om de dreiging.
Zodat ik er niet uitzag als het kleine meisje van achttien jaar dat ik eigenlijk was.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:48

Larry

De twee hadden hem opgemerkt, en beiden leken gespannen. De vrouw - het meisje - maakte een vreemde beweging. Larry keek nog eens goed en het drong tot hem door dat ze haar hand naar een holster bracht dat op haar heup hing, had ze een pistool bij zich? Een stem in zijn hoofd gaf antwoord, een stem met de sarcastische toon van Brandy Hollens. Dit is nog maar een studente Lar, hooguit 22, misschien 23 jaar. En jij denkt dat ze een vuurwapen bij zich draagt?
Ja, antwoordde hij in gedachten, proberend Brandy uit zijn hoofd te dwingen. Het mag dan onlogisch zijn, maar het is wel zo. En hou nou je kop
Hij was nu zo dichtbij hen dat hij niet meer hoefde te schreeuwen wilden ze hem kunnen verstaan. 'Laat dat pistool op zijn plek dame, dat is nergens voor nodig.' Hij hief zijn eigen handen in de lucht zodat ze konden zien dat hij niets bij zich droeg. 'Zie je? Ongevaarlijk.'

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:48

Olivia

Ze kneep haar ogen tot spleetjes, maar zag inderdaad geen wapen op de man. Of ze was zo blind dat ze het gewoon niet zag, dat was ook nog een mogelijkheid. Ze gaf hem het voordeel van de twijfel en liet haar hand van haar holster af glijden. Ze keek even snel naar Ivar en daarna weer naar de man voor haar. Hij klonk alsof hij een fikse kater had, maar zijn ogen stonden helder.
'Ook hallo,' zei ze.

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 22-05-2014 17:48

Larry

Toen het meisje - hij had besloten dat ze een meisje was in plaats van een vrouw - haar hand van het holster haalde liet hij zijn handen gerustgesteld zakken. Even keek hij van de man, die er een beetje verloren bijstond, en richtte zijn blik toen weer op het meisje, die hem nog steeds met een licht argwanende blik aan stond te kijken. Geen van beiden stelde zich voor en Larry besloot, aangezien zij in de meerderheid waren - 2 man en een pistool - dat hij dan maar beter de vriendelijke jongen uit kon hangen. Hij deed een stap naar voren en stak zijn stevige gebruinde hand uit naar het meisje. 'Larry is de naam.'

Plaats reactie