Idalia Storyline

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Idalia Storyline

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:48

Axel

Axel is net 3 weken geleden geslaagd voor zijn laatste test om een jager te worden. Na al de feestelijkheden is hij opweg naar zijn eigen provincie om daar onder de leenheer te dienen als grijze jager. Hier zal hij de wet handhaven en dieven en dergelijke oppakken. Ook zal hij de spion en infromant zijn van deze leenheer.
De povinsie heet galdberg. Het is een redelijk robuste provincie waar veel mijnen zijn om ijzer erts uit de grond te halen. Het is de provincie waar Axel geboren is en waar zijn ouders lang geleden vermoord zijn terwijl hij uit een verstop plek toe keek.
''Astel heb je honger?'' Astel begint hevig te knikken en te hinneke na die vraag. ''Nou volgens mij zijn dat daar appel bomen. laten we er maar eens een paar plukken.''
Onder de appel boom aangekomen gaat axel op zijn zadel staan en probeerd naar de appels te grijpen. zoals alle grijze jagers heeft Axel een goed gehoor zicht en gevoel en een goed oog voor detail en veranderingen die wle of niet natuurlijk zijn. Zo nu ook. Het is wind stil en toch beweegt er een bos iets verder op van de appel boom vandaan. ''Je kunt je blijven verstoppen en te voorschijnk komen en mee eten!'' roept Axel
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:49

Hester

''Harold het kan me niks schelen of die grijze jager een leerling van Aron was of niet. Hij komt niet bij ons aan tafel en slaapt niet in dit kasteel. ik mag ze niet en ik moet ze niet. ze zijn niet te vertrouwen.'' Zegt hester tegen haar man op de statige en stijve manier zoals altijd. Ondertussen gaat ze gewoon door met haar borduur werkje en gunt Harold niet 1 blik waardig.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:50

Harold

"Maar schatje, hij komt hier omdat hij de plaats van terion moet overnemen. Daarom moet hij netjes ontvangen worden. Zorg dan tenminste dat hij een nachtje hier blijft slapen, daarna laat ik hem gaan naar het hutje om in te gaan wonen, ja?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:51

Hester

Rustig doet ze haar hoofd omhoog en kijkt Harold aan en zegt en een veniijnigde glimlach ''En vertrouwde ik hem? ik kende hem maar hoe vaak mocht hij bij ons aan tafel schuiven? dus als je hem bij ons laat eten en slapen dan ga ik vandaag nog naar ons huisje in de bergen en blijf ik daar de rest van dit seizoen.'' En als hester de blik in de ogen van Harrold ziet maakt ze het nog ff iets bonter ''En ik neem de kinderen mee.'' met een zelf ingenomen lachje richt ze zich weer op haar borduur werkje.[/b]
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:53

Harrold

"Ja maar schat, zo kan je niet een grijze jager behandelen aangezien hij alles direct rapporteert naar de koning kan ik dus niets fout doen. Je maakt het me bijna onmogelijk om een degelijk ontvangst klaar te stomen. Laat het me regelen. Ik kom wel met iets"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:53

Hester

Hester kijkt op en lacht vriendelijk naar Harrold. ze legt haar borduur stukje je weg staat op en legt een hand op zijn wang. ''sorry mijn lieve heer u heeft helemaal gelijk. Bereid u maar een ontvangst voor onze jager voor.'' ze kijkt langs Harrold naar haar dienst meid en roept met een zoete stem naar haar ''Maggie kun je een stoot klaar maken voor mijn vertrek en dat van de van mijn kinderen naar ons berghuisje?''
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:54

Wendy

''Je kunt je blijven verstoppen en te voorschijnk komen en mee eten!'' Riep de man die de appel aan het eten was. "Heerschap, u weet wel dat u van de leenheer appels steelt." Toen pas zag ik zijn mantel. Het is een gevlekte mantel die opging in het niets. Maar dat is een jagersmantel...
"U bent een jager?!"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:54

Axel

uit de bosjes komt een zeer knap meisjes en spreekt tot hem waar hij op antwoord. ''Goede dag mijn beste vrouwe. Ja ik ben een jager. ik ben mij bewust dat ik op het land van leenheer Galdberg ben, maar zijn deze bomen ook van hem? ach ik denk dat onze beste heer het niet erg zou vinden dat zijn eigen jager een appel plukt voor zich zelf en zijn hongerige paard toch? wil je er ook 1?''
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:55

Wendy

"Maar heer de jager, ik mag dat niet, daarmee zou ik mijn baan riskeren. Maar ik denk wel dat ik u een plaats mag aanbieden in het zomerhuisje hier verderop. Dan schrijf ik gelijk een brief naar de leenheer."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 17:55

Axel

Het meisje lijkt beetje onzeker en bang, maar heeft verder wel ene vriendelijke uitstraling. de schemering begint al in te dalen en het is inderdaad slim om een plekje te hebben om te slapen. ''Ik weet nog steeds niet hoe je heet. meestal zal ik dan niet mee gaan, maar in jou geval aanvaard ik het aanbod graag.'' Hij springt van zijn paard af en loopt rustig op het meisje af terwijl Astol blijft staan waar ze staat. Axel draaid zich om ''Astol kom je?'' echter blijft astol staan. Axel kijkt naar de appel in zijn hand en bedenkt zich dan dat Astol nog geen appel heeft gehad. ''Okey jij krijgt deze. kom je dan?'' met een kleine hinnik komt Astol op Axel afgerend. ''wijs jij me de weg? mevrouw zonder naam?''
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Plaats reactie