Idalia Storyline

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:08

Axel

de man doet zijn baret af en stelt zich voor. Echter vind axel de manier van praten en doen nog al vreemd. over het algemeen zijn mensen afstandelijk en achterdochtig naar jagers, maar deze is heel open, vriendelijk en beleefd. misschien heeft hij vaker met jagers te maken gehad of is hij opzoek naar een mooi verhaal zoals veel marskramers. ''aangenaam Jonah mijn naam is Axel en deze schone dame hier is Wendy. wij zijn toevallig op weg naar Herswall daar is de vesting van de leenheer van dit gebied, echter gaat u dus nu helemaal de verkeerde kant op. Het klopt de mensen in de dorpen van dit gebied zijn veelal stug en geven niet veel geld uit, maar dat heb je met mijn werkers families. De mensen in de stad zijn meer open en vriendelijk en geven wel wat meer geld uit aan de juiste spullen.''
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:08

Jonah

Ik deed mijn baret weer op en stak mijn handen in mijn zakken. Met een warme lach en mijn bolle buik naar voren keek ik de twee aan. "Als het aan mij ligt heb ik dan twee reisgenoten gevonden! Wat denken jullie?" Ik liep naar mijn kar en pakte hier drie kleine flesjes honingmede vanaf. Met een glimlach bood ik de twee jonge lieden twee van de flesjes aan. "Het goeie spul! Recht uit Gallica!"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:09

Axel,

''hmm aangezien mijn reis nu toch langer gaat duren dan ik dacht en ik hier met eten en drinken niet op heb gerekend is een reisgenoot zoals u altijd handig. bedankt voor het aanbod van de mede, maar ik drink eigenlijk geen dingen waar je van beïnvloed raakt.'' als we nu op pad gaan kunnen we misschien nog voor de avond 1/3 van onze weg hebben afgelegd. Axel stapt van zijn paard
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:14

Jonah

Ik lachte naar de jager toen hij de mede weigerde te drinken. Die jagers willen ook altijd honderd procent op hun omgeving kunnen letten. Waar zouden ze hier op moeten letten? Er zijn hier alleen maar boeren en eekhoorns. Niets om bang voor te zijn. Ik wende me nu tot het meisje. "Jij bent nou niet echt wat je noemt gekleed voor zo'n lange reis lieverd. Op deze bospaden zal je om het uur struikelen!" Ik liep naar mijn kar en schoof een paar kisten opzij om een zitplaats te creëren. "Gaat u zitten mevrouw!" Zei ik met een vriendelijk lach.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:14

Wendy

Ik pak de mede uit de hand van de man, en doe na een grote slok de kurk er weer op. Daarna ging ik zitten op de plek waar de man de kisten opzij had geschoven. Wat wild deze man mij nu weer verkopen?
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:15

Axel,

Wanneer Wendy op de kar zit begin ik met lopen met de koop man naast mij die de kar voortsleept. Waar komt u vandaan mij beste heer? uw accent is niet van deze streek tot zover ik kan horen.'' terwijl ze lopen geniet Axel van het uitzicht van het ruige gebied. Hier voelt hij zich nog altijd thuis want hier komt hij vandaan.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:18

Jonah

Ik keek de jager aan. Waar kom je vandaan... Die vraag is altijd weer lastig voor me. Ik kom eigenlijk nergens echt vandaan. Dus ik zei tegen de jager: "Ik heb werkelijk geen idee. Mijn ouders trokken als sinds mijn geboorte met een karavaan rond door Araluen. Toen ik zelf oud genoeg was om een eigen kar en paard te kopen trok ik weg."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:19

Axel

ik keek de marskramer aan en knikte hem toe dat ik het begrepen heb. ik kijk naar achter en zie Wendy daar zitten. terwijl ik mijn astel door laat rijden ga ik achter de kar van de marskramer lopen en kijk naar Wendy voor een tijdje en wacht tot ze naar me kijkt.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:19

Wendy

Na een tijdje snikkend naar beneden hebben gekeken, had ik de moet gevonden om te kijken waar axel was. Op het moment dat ik hem zag keek ik hem ineens in zijn ogen. Ik keek een paar seconden voordat ik hem niet meer KON aankijken.
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 22-05-2014 18:19

Axel

toen ze vluchtig weg keek van mijn kwam er een klein lachje rond mijn mond. deze meid heeft toch een zeer knap gezicht bedacht ik me. zonde dat ze een dienstmeid is vele rijke mannen hadden aan haar voet gelegen als ze van hogere stand was. ''Wendy ik beloof je ik neem je mee naar de leenheer we leggen alles uit en ik zal proberen een nieuwe baan voor je te regelen zodat je weer verder kan en desnoods zoek ik het hele land af naar werk voor je of een hele lieve rijke man.''
hij duwt met zijn hand haar zo dat ze hem aankijkt ''Ik beloof je het.''
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Plaats reactie