Idalia Storyline

Plaats reactie
Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Idalia Storyline

Bericht door Auke » 22-05-2014 15:09

HA! Jullie dachten dat ik de Idalia storyline ging overzetten of niet soms? Nu even serieus: het verhaal was amper begonnen en al gelijk hadden enkele mensen niet goed gelezen wat er geschreven werd en toen iets nog minder kloppends opgeschreven xD

Dus bij deze: beginnen we compleet overnieuw in deze verhaallijn (maar houden de oude characters nog wel)
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Lloyd
Bejaarde Katachtige
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-05-2014 21:04

Bericht door Lloyd » 24-05-2014 20:51

Chiso

Het is al een paar weken sinds de vorige stop. Gelukkig hebben we nog een paar schepen over na de laatste aanval van de vuurnatie. Hopelijk kunnen we nog een waterstambasis bereiken zonder dat die klojos ons schip vernietigen. Terwijl ik keek naar de gewonden, bedacht ik weer dat ik om dekens moest vragen aan Hotak. Na een heen en weer spel op een schip niet groter dan een luchtbizon, vond ik Hotak in een van de hangmatten. "Hotak, ik weet dat het je niet veel kan boeien nu, maar kan je even wat dekens halen voor de gewonden? Ik kan ze nergens vinden. De kou die hier heerst is niet goed voor ze."
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Elbert Hubbard

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 16-06-2014 14:37

Kahng

Overal water... Ik zat op de voorsteven van het transportschip en keek om me heen. Alleen maar water en jij zit hier in de problemen Kahng... Ik voelde dat het schip weer enigszins losser kwam van de ijsschots. Verdomme, nog even en je bent straks een bevroren lijk in deze zee Kahng... Ik zag wat verschijnen aan de horizon. Waterstam schepen? Oh nu wordt mijn dag nog beter... De kou begon steeds killer te worden. Verdomme, als ik me nu weer ga opwarmen schiet het schip zeker los en geef ik mijn positie weg... Ik hoorde het ijs opeens luid kraken en het schip sloeg scheef. Ik hield me vast aan de rand. Geen andere optie meer Kahng, nu maar hopen dat die waterstam schepen vriendelijk zijn... Ik schoot een vuurbal de lucht in en keek vol spanning naar de schepen...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Lloyd
Bejaarde Katachtige
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-05-2014 21:04

Bericht door Lloyd » 28-08-2014 00:43

Chiso

Ik draaide me om en terwijl ik terug naar de gewonden liep, schoot er ineens in de verte een vuurbal omhoog. 'VUURNATIE!' Riep iemand achter mij en een paar mannen renden naar hun wapens toe. Ik sprong zonder te denken het water in, ik maakte van het water ijs en rende op de plek af waar de vuurbal vandaan zou moeten komen. De schepen achter mij kwamen langzaam ook deze richting op. Ik zag na een tijdje een half gezonken ship en een zwaar onderkoelde man. Ik gebaarde naar de schepen om hiernaartoe te komen. Ondertussen liep ik op de man af.
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Elbert Hubbard

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 28-08-2014 12:40

Kahng

Blijkbaar hebben ze me gezien en komen ze op me af. Ik zuchtte en huiverde van de kou. Liever gevangen worden door de waterstam dan doodvriezen...

"Hey Zho, we kunnen eindelijk weg hier. Zho?"

Ik keek om naar Zho en zag dat hij niet meer bij zinnen was. Ik knielde bij hem neer en voelde dat zijn huid al aan het bevriezen was. Nee, niet Zho...

"Zho! Word wakker! Zho!!!"

Ik zakte neer toen Zho niet reageerde en keek toe hoe een waterstuurder op me afkwam. Zo, koud...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Lloyd
Bejaarde Katachtige
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-05-2014 21:04

Bericht door Lloyd » 28-08-2014 19:05

Chiso

Ik zag het schip waarmee de mannen hier gekomen waren en bevroor het water eronder zodat de enige man die ik tot nu toe heb zien bewegen, zich kon opwarmen. Ik sprong het dek op en liep naar de man toe. 'Ben jij de enige overlevende?'
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Elbert Hubbard

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 28-08-2014 23:07

Kahng

Ik stuurde met trillende handen een klein beetje vuur om me op te warmen. "Nu wel ja, Zho was de laatste naast mij, maar hij heeft het ook niet gehaald..." Ik keek naar de bevroren lichamen van mijn omgekomen kameraden. "Doe wat je niet laten kan, ik verdien geen genade. Ik probeerde de rest te redden, maar ik verdien het niet. Niet na wat ik heb moeten doen..."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Lloyd
Bejaarde Katachtige
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-05-2014 21:04

Bericht door Lloyd » 29-08-2014 01:38

Chiso

'Ik kan niet zeggen wat WE met jou gaan doen.' De boten dreven nu binnen roepafstand. 'Jongens, dit is de enige overlevende die ik heb gevonden! De rest ligt nu waarschijnlijk onder jullie...' Ik keek weer naar de man, en riep weer naar ons schip; 'Kunnen jullie trouwens ook even dekens meenemen? De man vriest zowat dood!' Ik richtte me weer tot de man. 'Je verteld ons zo wat je gedaan hebt, dan beslissen we over wat we met je doen.'
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Elbert Hubbard

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 29-08-2014 16:45

Kahng

Toen ik aan boord van het waterstamschip werd gebracht wouden ze gelijk weten wat ik gedaan had. Kan het ze niet kwalijk nemen, onze naties zijn vijanden...

"Twee jaar geleden was ik één van de talloze soldaten die de onderdeel waren van de verrassingsaanval op de luchtnomaden. Het was verschrikkelijk, we kregen orders om niemand in leven te laten. We hebben ouderen, vrouwen en kinderen moeten doden. Ik kan het niet meer aan om met die schuld rond te lopen, ik heb meegeholpen aan de vernietiging van een natie en de luchtstuurders. Ik heb na dat offensief gevraagd of ik voortaan op bevoorradingsschepen gezet kon worden of in een garnizoen in de kolonieën, maar zoals jullie al konden zien is mijn schip verongelukt. Doe maar wat je wilt met mij, ik verdien geen genade en ik wil niet terug naar mijn familie om te vertellen dat ik onschuldigen heb moeten doden..."

Ik liet mijn hoofd zakken en de tranen welden op in mijn ogen.

"De nieuwe avatar zou een luchtnomaad moeten zijn, een kind nog..."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Plaats reactie