Een nieuw tijdperk

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 24-05-2014 22:09

Ethan

'Alien, dit is oorlog. Het is de harde waarheid. Hoe graag ik je ook zou willen geloven, en hoe mooi het ook klinkt, het blijf oorlog en ik vertrouw niemand. Maar we kunnen inderdaad wel een deal sluiten. Het enige probleem is dat we binnenkort opgepikt worden en ik daar bij moet zijn , om van deze ijsbal af te komen. U kunt met ons meekomen naar dat schip, zoals u voorstelt, en dan kunnen we daar over een eventuele overeenkomst praten. Ik beloof echter niks. Maar dan moeten we snel zijn. Oh, en kun je je vriend hier even vragen mij los te laten als het niet te veel gevraagd is.'

[/i]

OryngifanLins
Dwergenkleuter
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-05-2014 23:45

Bericht door OryngifanLins » 25-05-2014 17:17

Ghi

Ik keek naar de morcian, ik was zijn naam nu alweer vergeten.
'hij vraagt je om hem los te laten. Denk je dat kan doen?'
vervolgens keerde ik me om naar de mens. 'voor nu klinkt dit acceptabel. Ik zal bewijzen dat ik te vertrouwen ben op den duur. Dan zou ik zeggen, kom, laten we met z'n allen naar het schip gaan. Ga je ook mee?' Ik keek richting de Morcian.
KABOOM DICH!

gnomen en halfelfen, noryia's en tribal mages.
en zooi.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 26-05-2014 01:17

Fil'Mord'Mo

De Scran sprak de mens en sprak mij toen aan over het neerzetten van de mens. Ik liet hem rustig zakken.

"Ze zijn nog steeds verlamd weet je? En als ik al iets geleerd heb over mensen is het wel dat ze in 2 partijen zijn gespleten. Dit mens is geen lid van het schip dat daar in de lucht hangt. En hoe wil je ze hier weg krijgen? Tenzij je de verlamming ongedaan kan maken zitten we hier nog wel een tiental minuten en dat zullen ze niet overleven. En ik kan er maar twee van ze meeslepen..."

Toen ik dat zei deactiveerde ik mijn geweer en stak het terug op mijn rug en knielde neer bij de vrouw. Ik probeerde haar wakker te krijgen door haar bij de schouders te pakken en haar heen en weer te schudden...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 26-05-2014 09:22

Jeanne

Ze was een lange tijd buiten bewustzijn geweest, maar nu ze bijkwam keek ze recht in het gezicht van een buitenaards wezen. Oké, niet gillen, dat was nu wel het slechtste idee ooit. Ze kon het niet maken om nu te gaan gillen, andere wezens zouden erop aangetrokken worden. Ze kon niet achterom kijken -haar nek leek bij de kleinste beweging doorboord te worden met een energiezwaard. Ze kreunde zacht en keek de alien die haar vast had bij haar schouders aan.
'Wat wil je?' vroeg ze in zijn eigen taal. Fijn dat ze het ooit had geleerd, maar het klonk een beetje gebroken omdat haar luchtpijp een beetje dicht zat, terwijl je bij deze taal juist met grote geluiden moest praten. Ze voelde zich niet al te lekker met zo'n alien dichtbij. Grote geluiden? Ja, niet per sé hard, maar groot, langgerekt. Ze luisterde intens, maar ze hoorde geen piepje dat ze binnenkort zouden worden opgehaald.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 26-05-2014 20:54

Fil'Mord'Mo

Probeerde ze nou Scran tegen mij te praten? Ik schudde mijn hoofd even en bereidde me voor om simpele instructies te geven.

"Jij bent wakker en kan lopen neem ik aan? Wij gaan naar jouw schip en jij gaat zeggen dat wij vriendelijk zijn, ok? Sorry als je hoofd nogal pijnlijk is, mijn kennis van mensen is beperkt..."

Ik keek richting het slagveld verderop. Verdomme, waar komen die menselijke zweeftanks vandaan? Ik liep naar de Scran toe.

"Beter gaan we nu, de vrouw is wakker. Grijp twee van die mensen en sleep ze mee..."


Frager

Dit duurde me te lang. Ik activeerde de intercom.

"Mariniers gevechtsgroep Kappa 3 onmiddellijk melden in hangar 1..."

Ik liep naar hangar 1 en trok zelf ook een gevechtspantser aan. Ik keek Kappa 3 aan en we gingen aan boord van een Banshee en daalden af naar de planeet. Toen we dichterbij de doctor kwamen zag ik dat er meerdere ECDC mariniers op de grond lagen. We sprongen uit de Banshee en omsingelden de twee buitenaardsen die de doctor blijkbaar gevangen hadden genomen. Ik keek de doctor aan.

"Doctor Jeanne, zeg tegen deze buitenaardsen dat ze hun wapens neerleggen als ze vriendelijk zijn. Zo niet dan zullen we ze neer moeten schieten. Ze hebben 15 seconden..."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 04-06-2014 10:32

Ethan

Ethan keek toe hoe de FIC mariniers de twee buitenaardsen omsingelden.

'Fijn, ik begon me al af te vragen wanneer jullie kwamen. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij en mijn verlamde mariniers meenamen, voordat we doodvriezen. Ook heb ik een soort van beloofd aan onze twee vrienden hier dat ze met ons mee mochten, als je het niet erg vindt, ze willen onderhandelen. Oorlogszaken enzo.'

Naomi
Lady of Light
Lady of Light
Berichten: 162
Lid geworden op: 19-05-2014 17:08

Bericht door Naomi » 04-06-2014 18:46

Jeanne

Ze keek twijfelend heen en weer tussen Ethan en Frager. Ze wist niet of ze nu moest zeggen dat die wezens hun wapens neer moesten leggen of niet.
'Als jullie willen onderhandelen vragen we of jullie jullie wapens af willen leggen.' Ze keek naar de buitenaardse wezens en beet op haar lip. Zouden ze luisteren? Of zouden ze onmiddellijk haar vraag negeren en hun kapot schieten?

Plaats reactie