Een nieuw tijdperk

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 24-05-2014 16:01

Fil'Merd'Mo

Verdween die Scran nou? Ik keek naar de plek waar net de Scran nog stond. Ik activeerde mijn vizier en zocht naar abnormale signalen om me heen. Waar is die nou weer heen? En waarom ben ik nog niet dood? De meeste Scran aarzelen niet en schakelen hun doel uit... Ik zag heel korte iets oplichten en schoot in die richting. Verdomme, niks geraakt! En nog één zo'n schot en anderen zullen zeker merken dat er iets aan de hand is... Ik schakelde de kracht van mijn wapen terug naar schokstand. Deze lijkt me niet te willen doden, laat ik maar niet een mogelijke vriend verbrijzelen... Ik zag weer iets oplichten en schoot weer in die richting. Ik miste weer, maar ik wist zeker dat de ander vlakbij was...
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

OryngifanLins
Dwergenkleuter
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-05-2014 23:45

Bericht door OryngifanLins » 24-05-2014 17:42

Ghi
Dit was echt link… hij bleef op mij schieten telkens als mijn onzichtbaarheid even haperde, en miste telkens maar net. Maar ik kon niet stoppen. Nu niet meer. Nu moest ik me concentreren. Nu mocht mijn onzichtbaarheid echt niet meer haperen.
Ik sloop naar hem toe. Nog dichterbij, nog dichterbij….
toen ik nog maar een paar meter van hem vandaan was draaide hij zich om. Ik rende razendsnel naar hem toe, liet mijn onzichtbaarheid varen maar pakte hem tegelijkertijd vast, terwijl ik golven verlammende energie naar hem stuurde. Gelukkig, het werkte. Zachtjes liet ik hem vallen. Het enige wat hij nog kon doen was praten. Ook met praten schoot ik op. 'luister, ik doe je niks. Ik heb je alleen verlamd zodat je mij ook niets kan doen. Eerst gaan we namelijk praten, en we beginnen met de reden waarom je op mij geschoten hebt. Vertel.[/b]
KABOOM DICH!

gnomen en halfelfen, noryia's en tribal mages.
en zooi.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 24-05-2014 19:21

Frager

"Attentie ECDC Baltimore, we hebben 7 Banshee transporten naar de LZ gestuurd. Sta klaar voor evacuatie!"

Ik zuchte en draaide me om. Ik keek naar de tactische kaart. Wat is dit nou? Ik zag dat de transponder van doctor Jeanne aardig aan het storen was. Toen viel me op dat er energiepieken aanwezig waren. Verdomme!

"Attentie ECDC Baltimore en FIC team Bravo-9! Doctor Jeanne is mogelijk onder buitenaards vuur!"

Fil'Merd'Mo

Domme Scran! De wormen van mijn pak herstelde een deel van mijn lichamelijke functies en ik trapte de Scran onderuit. Ik had echter geen kracht om op te springen.

"Ik kan jou net zo goed vragen wat jij hier doet! Verdomme, laten we in ieder geval ophouden met elkaar aan te vallen dan. Ik zag je op die mensen aflopen en kon het niet toestaan dat ze een veel sterkere vijand moesten bevechten. Ik weet gewoon dat je mij levend wou hebben vriend, andere Scran zouden niet zo treuzelen om ons te doden. En ik zal je eerlijk zeggen, de eerste twee schoten zouden je gedood hebben, de overige schoten waren alleen maar schokschoten. Ik kwam deze mensenvrouw tegen en het viel me gewoon op dat het geen krijger is. Ik vraag me nu alleen af wat je hier doet als je hier niet bent om te doden, Venpelier..."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

OryngifanLins
Dwergenkleuter
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-05-2014 23:45

Bericht door OryngifanLins » 24-05-2014 19:45

Ghi

Wat?! mijn verlamming was al zo snel uitgewerkt? hoe was dat mogelijk?
Ik werd onderuit getrapt. ok… dit is het einde.
Maar ik had de Morcian te negatief ingeschat. Hij stelde zelfs voor dat we ophielden met elkaar aan te vallen, vertelde wat hij deed wat hij had gedaan en waarom. Nu snapte ik het. Nu moest hij mij nog snappen.
'het klopt inderdaad dat ik je levend wilde hebben, maar jij bent geen uitzondering. Ik ben niet zoals andere Scran. Ik wil in principe niemand doden. En jij doodt ook niet iedereen, aangezien die mens van jou nog steeds leeft. Maar wat ben je van plan met haar te doen? Ik kan je vertellen wat ik hier doe, maar dan moet ik eerst zeker zijn dat dit wezen niets oppikt van wat ik zeg, anders verraadt ze misschien dingen.' Langzaam kwam ik dichterbij, legde mijn handen op de oren van de mens en maakte kleine schildjes van Soina om haar oren heen. Nu hoorde ze niks meer. Ik schraapte mijn keel.
'ok, wat ik hier doe dus. En ik wil je vragen om dit niet aan de mensen te verraden. De hele reden waarom ik hier ben is dat ik op een reddingsmissie ben. De mensen hebben iemand van ons gevangen, en ik ga haar bevrijden. Als de mensen straks weg gaan, ga ik ook aan boord van het schip. Ik ga proberen bondgenoten te maken. Dat is mijn methode. Ik doodt niet, ik probeer liever de verschillen tussen ons enigszins te overbruggen. Ook al zien we er anders uit, we kunnen nog steeds vrienden en bondgenoten zijn.
En jij, wat doe jij hier?'
KABOOM DICH!

gnomen en halfelfen, noryia's en tribal mages.
en zooi.

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 24-05-2014 19:53

Ethan

Hij rende met 5 mariniers naar de plek waar de schoten vandaan kwamen. Hier heb ik geen tijd voor, die doctor moet de moeite maar waard zijn, want we kunnen ieder moment worden opgepikt.

Na een paar honderd meter zag hij drie buitenaardsen. Hij beval hij zijn twee sluipschutters hun positie in te nemen. Met de drie anderen sloop hij richting de drie wezens. Hij hield zijn handen stevig om zijn geweer, een TIO93-AR, het standaard geweer van de ECDC. Hij had het geladen met pantserdoordringende kogels, normale kogels waren niet effectief gebleken in de laatste twee weken. Twee van de wezens leken tegen elkaar te praten, eentje was bewusteloos.

Ze kropen richting de buitenaardsen tot ze binnen gehoorafstand van de waren. Ethan kon niks verstaan van wat ze zeiden.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 24-05-2014 20:40

Fil'Merd'Mo

Mijn vizier liet opeens vijandige tekens in de omgeving opspringen. Menselijke krijgers! En ze zijn niet licht bewapent... Ik greep naar mijn geweer en sprak tot de Scran.

"Ik kwam hier om de mensen te bestuderen, maar vat dit niet verkeerd op." Ik activeerde mijn wapen. "Er zijn een aantal mensen die ons onder vuur houden. En ik dacht dat jij wel zou weten dat de mensen ons niet kunnen verstaan! We hebben ze maar net ontmoet!" Ik stelde mijn geweer in op paralyseren en keek naar de Venpelier. "Wat is je plan? Want die mensen zullen niet lang wachten voor ze beginnen te schieten..."
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

OryngifanLins
Dwergenkleuter
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-05-2014 23:45

Bericht door OryngifanLins » 24-05-2014 20:50

Ghi
Ik maakte snel een schild. 'ik hou eventuele kogels tegen met een schild, in de tussentijd… laten we de zelfde tactiek toepassen als ik met jou heb gedaan, ze verlammen. Kan je dat met je geweer? Dan kan jij ze verlammen, en vervolgens moeten we een manier vinden om met ze te communiceren. Misschien met gebarentaal, of misschien kan ik proberen om energie als tolk te gebruiken. Al weet ik niet of dat zou lukken…
KABOOM DICH!

gnomen en halfelfen, noryia's en tribal mages.
en zooi.

Auke
Lord of Darkness
Lord of Darkness
Berichten: 404
Lid geworden op: 21-05-2014 21:41

Bericht door Auke » 24-05-2014 21:10

Fil'Mord'Mo

"Tuurlijk kan ik ze verlammen, dat probeerde ik bij jou ook al. Zij zullen wel wat makkelijker zijn om te raken."

Ik richtte op de mensen en haalde één voor één ze neer terwijl hun schoten afketsten op het schild van de Scran.

"De naam is Fil'Merd'Mo Kwan'Toralc. En jouw naam Scran?" Ik liep op de verlamde mensen af en tilde degene op die de leider leek te zijn. "Deze lijkt me degene die de leiding heeft. Wil jij proberen te communiceren of zal ik?"
"I'd rather die young trying to make the world a better place than grow old and regret not having done what I could've done for the world..."
~Duke Bartwell

OryngifanLins
Dwergenkleuter
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-05-2014 23:45

Bericht door OryngifanLins » 24-05-2014 21:17

Ghi

'mijn naam is Ghi. En aangezien ik macht over energie heb, laat ik maar proberen met hem te communiceren.' Ik riep een bolletje energie op, legde zijn hand erop en hield die vast met mijn andere hand. Ik sprak rustig en langzaam. 'en mens, kan je me nu wel verstaan? We hebben geen kwaad in de zin.'
KABOOM DICH!

gnomen en halfelfen, noryia's en tribal mages.
en zooi.

Casper
RPer
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-05-2014 21:08

Bericht door Casper » 24-05-2014 21:27

Ethan
Hij moest even bijkomen van wat er zojuist gebeurd was.
Wat? Praat hij nu tegen mij? Hoe kan dit?
'Geen kwaad in de zin? Vertel dat tegen de helft van mijn bemanning die samen met mijn schip is vergaan! Rotaliens. Laat mij en mijn mariniers gaan. Laat ook die dokter gaan als je toch bezig bent...hoe heette ze? Sjan ofzo?

Plaats reactie